قوانین و مقررات

کلیه اصول و قوانین فروشگاه اینترنتی "خانه خوب "منطبق بر قوانین جمهوری اسامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده بوده و در قبال آن کاربران دارای عضویت در فروشگاه خانه خوب نیز ملزم به رعایت این قوانین میباشد.

اطلاعات کاربران

کلیه اطلاعات مندرج کاربران در صفحه ثبت نام سایت نزد مدیریت داده و اطلاعات سایت محفوظ بوده و اطلاعات مندرج صرفا برای سهولت انجام کار های ارسال کالا و مشخصات خریدار برای تحویل کالا میباشد و کاربران محترم نیز ملزم به صحیح وارد کردن اطلاعات و حفظ و محرمانه نگه داشتن نام کاربری و رمز عبور خود میباشند،وتمامی مسئولیت فعالیت هایی که درسایت تحت حساب کاربری به نام اعضا انجام شود به عهده خود کاربر میباشد.

 

قوانین خرید کالا

کاربر برای خرید کالا از سایت خانه خوب باید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده (افزودن به سبد خرید) سپس ازطریق مشاهده سبد خرید نسبت به دریافت فاکتور و پرداخت مبلغ فاکتور اقدام نماید هرگونه sms و یا پیامک مبنی بر واریز مبلغ به صورت کارت به کارت در این مجموعه نامعتبر بوده وتنها راه خرید کالا و واریز مبلغ از طریق درگاه "به پرداخت ملت" متصل به سایت میباشد و پس از انجام تراکنش باید بر روی گزینه تکمیل فرایند خرید کرده و به سایت بازگردانده شوید.درصورت پرداخت در سایت هایی غیر از مورد ذکر شده و یا واریز مبلغ به صورت کارت به کارت عواقب آن به عهده کاربر بوده و خانه خوب در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.

 

مقررات ارسال کالا

خانه خوب موظف است کالای خریداری شده توسط کاربر را طی 3 روز کاری از طریق پست و یا تیپاکس به آدرس و کدپستی مندرج در حساب کاربری کاربر ارسال نمایدلذا در صورتی که اطلاعات وارد شده در حساب کاربری نادرست باشد مسئولیت تحویل کالا به خریدار به عهده کاربر ثبت نام کننده بوده و ملزم به پرداخت کلیه هزینه های حمل و نقل میباشد.

در صورتی که کالای خریداری شده در انبار خانه خوب به اتمام رسیده باشد همکاران ما در خانه خوب طی 24 ساعت کاری با شما تماس گرفته ونسبت به تعیین تکلیف وحل مشکل بوجود آمده اقدام نموده ودر صورت عدم تمایل به جایگزین کردن کالای دیگر مبلغ واریزی کاربر طی 48 ساعت کاری به حساب وی واریز میگردد.لازم به ذکر است در صورت بروز مشکل در خطوط حمل ونقل کشور که باعث طولانی شدن مدت ارسال کالا گردد خانه خوب مسئولیتی ندارد.

 

قوانین مرجوع کردن کالای خریداری شده

در صورتی که کالای خریداری شده توسط خریدار با کالای ارسال شده مطابقت نداشته باشد کاربر میتواند کالای ارسال شده را توسط پست به فروشگاه خانه خوب مرجوع نماید و شرایط مرجوع کردن بدین صورت است که کالا باید سالم وبدون خرابی مرجوع شود و قبل از مرجوعی نسبت به تعیین تکلیف کالا باید با فروشگاه تماس گرفته شده ومورد کارشناسی کارشناسان خانه خوب قرار گیرد و پس از تحویل کالای مرجوعی توسط فروشگاه مبلغ واریزی به حساب خریدار عودت داده خواهد شد.

در صورتی که هنگام حمل و نقل مشکلی برای کالای خریداری شده ایجاد گردد خانه خوب در قبال خرابی کالا مسئولیتی ندارد و کاربر باید از طریق بیمه حمل ونقل نسبت به حل مشکل اقدام نماید.